slide show

äntligen helg
DATUM: 2012-11-16 | TID: 12:57:04 | KATEGORI: Vardag

Blev inge bloggande igår men jobbade från 7 till halv 5 sen åkte jag hem till Jonas så käkade och duschade vi sen låg vi i sängen resten av kvällen. Upp halv sju imorse och dra sig iväg till jobbet, slutade halv tolv och är nu hemma hos Jonas, käkade precis lunch med honom innan han åkte tillbaka till jobbet. Om drygt en halvtimme ska jag börja traska ner mot stan för ett besök på arbetsförmedligen sen banken och efter det åker jag hem hit igen och inväntar att min karln ska sluta jobba, ikväll blir det fredagsmys med jäkligt bra filmer och förmodligen någonting smarrigt att tugga på, ska bli så skönt att bara ligga inne och rå om varandra, utan massa måsten.love it!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?