slide show

21:57
DATUM: 2012-11-29 | TID: 21:58:00 | KATEGORI: Vardag

Jobbet rullade på ganska snabbt idag, hade stängning sen kom Jonas och hämtade upp mig så åkte vi hem. Blev tacos till middag vilket uppskattades eftersom jag inte hann få i mig nå mat innan jag gick tillbaka till jobbet.Har sen umgåtts med Simon ikväll och nu är Jonas påväg att skjutsa hem honom.
 
Ska inta sängläge direkt när han kommer hem eftersom jag börjar 8 imorgon och vill va utvilad då det är fredag, skulle egentligen jobba till 5 men mamma är snäll och hoppar in och tar mitt eftermiddagspass så slutar redan vid tolv, då blir det lunch på stan med min fina vän Alice innan jag går hem och umgås med min pojk innan jag ska göra mig redo för fredagkvällen. Nu ska jag borsta tänderna, sminka av mig och krypa ner och invänta karln. Godnatt!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?