slide show

mobilblogg
DATUM: 2012-12-05 | TID: 15:05:33 | KATEGORI:

Jonas tangentbord har bestämt sig för att inte fungera riktigt så har inte kunnat blogga någonting så nu får jag blogga från telefonen. Jobb imorse, fick skjuts av Jonas mormor strax innan 8 och va hemma runt halv elva. Jonas kom hem på lunch kl tolv sen när han åkte tillbaka till jobbet så passade jag på att städa rummet innan jag duschade och fixa ordning mig. Klockan fem ska jag ner på stan och käka middag med Hampus sen kommer Jonas och hämtar mig så åker vi till solenskolan för att kolla på våra småsyskons luciauppträdande. efter det blir det onsdagsmys o vanlig ordning!

juste, skulle lägga i lite mer blond färg i mitt hår igår, resultatet blev inte riktigt som jag hoppades så mamma fick åka och köpa ljusbrun färg jag fick lägga i, så numera är jag brunett igen, men ska förbi frissan och lägga tillbaka det blonda igen, tänkte visa resultatet av missfärgningen men funkar inte just nu så kan va snäll och visa det sen!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?