slide show

julklappsshopping
DATUM: 2012-12-20 | TID: 15:58:00 | KATEGORI: Vardag

Åkte till birsta imorse för att shoppa julklappar så några tusenlappar senare är dom flesta julklapparna klar, dom sista tar jag imorgon eftersom jag redan vet vad jag ska köpa sen är jag äntligen färdig för det här året. Mötte Frida och Linda där nere också så åkte jag hem med dom och kom nyss hem till Jonas. Mötte på honom utanför då han skulle på stan med sin mor så får se när han kommer hem. Resten av dagen blir ganska lugn, ta ett bad, kasta på sig ansiktsmask och bara mysa. Imorgon är det äntligen fredag och det ska firas eftersom Hannah fyller år, men mer om det imorgon för nu ska jag slå på några avsnitt av 90210 medans jag väntar på karln.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?