slide show

Fredag
DATUM: 2012-12-14 | TID: 09:20:07 | KATEGORI: Vardag

Igår tog jag och mina vänner en liten roadtrip ner till Stockholm för att hämta upp Viktor. Jäkligt trevligt faktiskt. Kom hem inatt runt ett och kröp ner i sängen med Jonas på en gång, efter att ha suttit i en bil exakt hela dagen är man ju ganska trött och slut i kroppen. Jonas åkte iväg till skolan för en halvtimme sen och jag har nyss klivit upp, sitter och lyssnar musik och sminkar mig i hopp om att vakna till liv lite. Om en timme ungefär ska jag förbi jobbet sen ska jag på stan med Elin och Frida innan vi går hem till Camilla och träffar lillan lite. 
Annars är det ju Fredag och den efterlängtade helgen är här och ikväll blir det bara massa fredagsmys med min älskade, känns som jag tappat ganska många timmars sömn den senaste veckan så ska bli jätte skönt att bara vila upp sig så får vi se hur kvällen imorgon ser ut. nej nu ska jag hoppa i kläderna och borsta gaddarna, hörs ikväll!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?