slide show

dan före dan
DATUM: 2012-12-23 | TID: 11:26:00 | KATEGORI: Vardag

Godmorgon mina vänner, igår blev det till att shoppa klart dom sista julklapparna och nu är jag äntligen klar. Brukar varje år få springa sista dagen och stress shoppa men i år behövs det inte vilket känns jäkligt skönt. 
Julstädade även våran såkallade våning igår, mamma kom hit med några möbler så vi passade på att möblera lite på samma gång och det blev jäkligt mysigt. Annars så käkade vi chips och drack cola framför 90210 hela kvällen.
 
Idag ska jag ner på stan med min mor och köpa nya piercingar och en tröja tills julafton imorgon, måste även hitta en nyårsklänning men det får jag ta i birsta i veckan när jag och Jonas åker ner. Har även 4 julkalendern-avsnitt att se så ska väcka J nu så vi kan kolla på dom innan jag ska kasta på mig ett ansikte och blir upphämtad av mamma




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?