slide show

121219
DATUM: 2012-12-19 | TID: 14:40:00 | KATEGORI: Vardag

Nu är äntligen ledigheten här, tre hela veckor. Kommer sitta fint de!
 
Annars har jag suttit och funderat ut julklappar i över två timmar nu, har bara 3 personer klara av 10 än så länge.. ska till birsta imorgon och storhandla så jag förhoppningsvis kan stryka några till från listan och sen blir det förmodligen en tripp till på Fredag eller Lördag innan jag kommer vara klar.
Sitter även och pratar med Maja om nyår, börjar bli lite stressad över det men det ska nog ordna upp sig på bästa sett innan det är dags för det nya året.
Nu hade jag tänkt slå på några avsnitt av 90210 innan Jonas kommer hem och hämtar mig så vi kan åka på affären och handla inför ikväll.
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?