slide show

You know that it doesn't matter as long as we got each other
DATUM: 2012-08-28 | TID: 22:00:02 | KATEGORI: Vardag

Dagen till ära startade med några Gossip Girl avsnitt i sängen innan jag hoppade i kläderna och tog mig en promenad ner till stan för att möta upp Linn, gjorde undan några ärenden sen köpte jag med mig en sallad från subway så åkte vi hem till mig och kollade på film och snackar lite strunt. Gjorde henne sedan sällskap på hemvägen så svängde jag förbi Filippa där jag fastnade för tjejsnack nån timme innan jag pallrade mig hemåt.

Ska nu packa om resväskan, imorgonbitti halv sju drar jag mig mot bussen och åker ner till min kära far och familjen på hans sida i stockholm, känns som jag bara hinner komma hem och packa om väskan innan jag åker igen men passar på så fort jag får chansen att lämna stan några dagar. nej nu måste jag lägga på ett kol, måste ju hinna bearbeta av några avsnitt denna kväll också innan jag ska sova. GN




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?