slide show

fucking best song ever
DATUM: 2012-08-25 | TID: 10:33:29 | KATEGORI: Vardag

Back on track, nu är tumblr ett minne blott och jag är tillbaka på blogg.se igen,lite finjustering kvar men känner mig nöjd annars.

Sol, bad, stugmys och alkohol, det va så våran vecka nere i Dalarna såg ut och om man bortser från alla sjukhusbesök och Majas härliga morgonhumör hade jag en jäkligt bra vecka vilket jag tackar Maja och Patric för. Nu har vardagen dragit igång igen, även fast jag kanske inte riktigt märkt det eftersom man inte är tillbaka i skolbänken.
Idag blir det jobb fram till fyra sen tror jag att det blir något glas vin ikväll med några kamrater men eftersom jag jobbar imorgon ser det ut som att det blir rätt lugnt på party fronten. Hoppas ni får en fortsatt bra dag så hörs vi lite senare. kyss




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?