slide show

gott nytt år
DATUM: 2013-12-31 / TID: 14:27:03 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

Nu är jag färdig och redo för kvälla! ska hem till karln snart där hans och min familj kommer befinna sig, blir middag och några drinkar där innan bellsan kommer och sen frida och sanna och efter det får vi se vad som händer, inte riktigt bestämt om oss än men känner att kvällen kommer bli awesome:) Gott nytt år loveeers

nyårsfix
DATUM: 2013-12-31 / TID: 13:48:35 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

söndag och bakis
DATUM: 2013-12-29 / TID: 16:38:06 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

japp, idag mår man som en påse med skit. Va hemma hos hannah med några igår och drack innan vi begav oss till krogen runt halv ett och drack drinkar och skakade lite rumpa på dansgolvet. Vet inte när jag avrundade kvällen men vaknade iallafall vid tio och fick springa och dyka ner i toan, måste bara älska dagen efter ibland! Nuu är man lite bättre och börjar se ut som en människa igen. Blir middag och mys inne hos mormor ikväll med henne och karln och imorgon ska jag sova och sova och.. sova :)

finaste tjejerna

Lördag
DATUM: 2013-12-28 / TID: 17:35:49 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

25e dec
DATUM: 2013-12-25 / TID: 11:55:53 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

Och där va ännu en jul över. Fått jätte fint paket och hade en uber mysig dag med familj och släkt! avslutade kvällen med film hemma hos mamsen innan vi åkte hem till våran lilla mysigt lägga, som för den delen måste städas idag.. Hyrde ju ut den i lite över en månad och kom tillbaka i förrgår så det är väskor,kläder,klappar och lite allt möjligt överallt som vi måste ta tag i sen måste vi dra oss mot affären också, det enda som finns i kylen är julmat just nu..;) 25e idag somsagt, vilket betyder juldagsfest och planen va först att haka på mina vänner ut men ska jobba istället, båda idag och imorgon så får bli til helgen!:) Nu ska jag göra ordninig någon frukost innan vi kan ta oss an den här dagen någongång.
Ska försöka hinna lägga ut bilder från gårdagen idag också! pussopuss

god jul!!
DATUM: 2013-12-24 / TID: 14:13:17 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

Nu är släkten samlad så nu ska vi ta och fira jul .ha en bra dag allihopa😃🎅🎄

sista stressen innan jul
DATUM: 2013-12-23 / TID: 11:01:17 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

lördagen bestod av 20års firande för Hannah! åkte dit med resten av gänget och käkade middag och drack lite innan vi åkte in till hennes syster och fortsatte. Vid halv ett begav vi oss till hamnkrogen meen va ingenting jag orkade med då det va alldeles för mycket folk på för litet utrymme så drog med mig hannah till svennes och fortsatt där istället😊 vaknade upp med en jävla bakfylla så igår gjorde jag ingenting vettigt alls, förutom att klä granen med småsyskonen. idag är det måndag och sista dagen innan jul så ska hoppa i andra kläder och käka lunch innan jag och hannah beger oss till birsta, känner på mig att det blir trångt..😥

grancanaria
DATUM: 2013-12-18 / TID: 11:45:01 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

Hemma i kylan igen
DATUM: 2013-12-16 / TID: 13:01:00 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

Heellu. Nu är både semestern och helgen över. Efter allt strul med både taxin,flyget och bilen kom vi hem halv tio i lördags morse. Pussades med karln någon timme innan vi gjorde oss ordning för kvällens partaj. så runt sex åkte jag med Frida till bellsan och han åkte iväg med sina vänner. Va hos isabelle tills klockan blev strax efter elva och vi åkte till curlinghallen och drack och glodde på Kenta innan jag och Jonas drog oss hemåt. Hade en väldigt bra lördag och igår mådde man inte så speciellt bra då det inte blev nå sömn i fredagsnatt så blev film och god middag hemma hos mormor! Nu är det måndag igen och jag ska iväg och träna med Hannah snart sen ikväll blir det middag med resten va tjejgänget. annars ska jag bara umgås med karln och ta igen all tid vi missat dom här två veckorna, måste ladda ner alla avsnitt av julkalendern och kolla på ikväll också då jag inte sett ett enda när jag varit utomlands. nu ska jag hoppa i skorna och möta upp Hannah!
Bjuder på bilder från GC ikväll eller under morgondagen.

svar på kommentar
DATUM: 2013-12-12 / TID: 13:44:29 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

Hej!! Ska till gc snart, tips på några bra barer/kubbar? :)

heej! china white och pacha är två ställen jag skulle rekommendera här :) ha en bra resa!

hur bra som helst
DATUM: 2013-12-09 / TID: 10:43:00 / KATEGORI: Vardag /  1 kommentarer

Nu har det varit tyst här ett tag vilket kanske är ganska förståeligt då bloggen är det sista jag tänker på.
trivs iallafall så jäkla bra här, sola,bada, dricka goda drinkar, varma kvällar,kunna gå barbent, och såklart att få göra allt det här med dom finaste tjejerna är huuuur bra som helst! Måndag idag, så har inte alldeles för många dagar kvar här då vi åker hem till Sverige igen på fredag eftermiddag. Mendå ska alla hem eftersom att dom här gärna vill fira jul och nyår hemma så får mysa på med dom lite längre innan dom flyger tillbaka hit i Januari igen.

Idag iallafall va planen att gå till stranden men himlen är lite molnig idag,kanske lika bra då både ansiktet och kroppen är ganska rejält bränt och vi har ju haft toppen väder sen vi kom hit så om inte vädret spricker upp idag är det inte alldeles för fy skam. Annars är det utgång som gäller ikväll, man märker ju lite skillnad på utgångarna här och hemma i Sverige. Här går man ner mot krogen samma tid som krogen hemma stänger, vilket är hur nice som helst så slipper man känna press att vara redo vid tolv. sen är ju krogen inte alls den samma som hemma men det förstår man ju också!  Annars blir nog förmiddagen ganska lugn,gå runt och kika lite är väll perfekt då man inte kan ligga vid poolkanten liksom, måste komma på vad som ska göras till middag också men det får vi ta tag i senare. nu ska jag väcka tjejera och göra ordning frukost så man vaknar till liv någongång och kan göra någonting av den här dagen också. Ha det bra där hemma i sverige och i snön så ska jag fortsätta njuta av allt här på GC!

grancanaria
DATUM: 2013-12-05 / TID: 16:48:53 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

åkte ner och överraskande tjejerna igår vilket blev jäkligt lyckat!! Såå blev skitsnack och alkohol hela kvällen och vid klockan 1 drog vi på krogen. idag har vi legat ute vid poolen och tagit igen oss från gårdagen. idag blir det någon god middag och myskväll, äntligen är vi samlad♡

andra december
DATUM: 2013-12-02 / TID: 21:59:22 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

måndag igen och dagen har spenderats hos mormor en sväng sen åkte jag hem och umgicks med mamsen lite. Käkade middag med elin och ligger nu i soffan och väntar på paradise, klockan ringer vid nio så kryper nog ner i sängen strax efter det är slut så man inte är alldeles för trött imorgon! PoK

helgens bravader
DATUM: 2013-12-01 / TID: 18:28:06 / KATEGORI: Vardag /  0 kommentarer

utgång igår, va hemma hos Lotta med henne Natalie och Linda någon timme innan vi åkte hem till Emz där hon och Sandra var. Spelade spel och snackade strunt tills klockan blev strax innan tolv då jag Linda och Lotta åkte ner på krogen. Bra drag och vid tre fick jag skjuts hem av Elin :)  första advent idag så va ner på skyltsöndag och kikade och åt langos. Blåste nått så otroligt så åkte hem och kröp ner i sängen innan vi åkte ner och kollade på fyrverkerierna:)  sitter nu hemma hos karln och har precis käkat middag. Packningen ska göras sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Ta ett bad och bara glo på någon film, kom i säng vid fyra och vaknade halv nio så ska bli väldigt skönt att bara hoppa i myskläderna och krypa ner under täcket!